U novije vrijeme se brzo mjenjanju trendovi u oglašavanju, pogotovo u sadašnje doba kada je otežano kretanje turista i gostiju. Turističko tržište nije naviklo na ovakve padove posjeta i noćenja gostiju, te je i otežno promoviranje.
S ciljem prepoznavanja destinacije Lipika i Zlatne Slavonije, te informiranja posjetitelja koji traže informacije o destinaciji, potrebno se zajednički oglašavati i koordinirano sudjelovati s promotivnim aktivnostima na internetu.
Stoga smo osmislili par odrednica da se Vama olakša oglašavanje i privlačenje gostija u Vaše objekte, ali i osnaživanje vizualiteta i jedinstvenosti cjelokupne destinacije Lipika i Požeško slavonske županije.
Potrebno je na svim fotografijama, te pozivima na akciju u destinaciji uvijek poštivati pravilo socijalne distance. Nemojte molimo Vas komunicirati fotografije i promotivne spotove koji su u suprotnosti sa pravilima koji su trenutno na snazi o zaštiti u RH.
Pregledajte molimo, sve materijale koji su komunicirani ove godine i objavljujte molimo izričito samo fotografije koje poštuju socijalnu distancu od 2 m.
Pregledajte molimo Vas sve online materijale: Google maps, društvene mreže, prodajne kanale i sl. te ih uskladite s novom situacijom. Ažurirajte fotografije na kojima prezentiramo aktivnu turističku ponudu: prirodu, doživljaj, emociju, usluge, lokalne proizvode i vrijednosti.
Potrebno je da svaki subjekt koji je sudionik projekta IQM Destination aktivno dijeli na svojim kanalima i društvenim mrežama materijale, fotografije, video zapise i sl. te dijelite međusobno kao dionici u destinaciji (smještaj, atrakcije, ugostiteljska ponuda, lokalni proizvođači....).
Vaša Turistička zajednica ima svoj web stranicu sa svim informacijama, profil na Facebooku, Instagramu i Pinterestu i stoga pratite i dijelite sadržaje lokalnog TZ-a i na Vašim službenim kanalima. Također lokalni TZ-i trebaju dijeliti sadržaje svih dionika.
Objavljujte na svojim društvenim mrežama kratke video zapise (do 1 min), objavljujte min 2 puta tjedno fotografije na kojima pozivate gosta da doživi Vašu ponudu i svu ljepotu kraja u kojem vi živite.
Koristite obavezno u objavama, oznake projekta i destinacije: #visitlipik #lipikvasceka #lipik #visitGoldenSlavonia #ZlatnaSlavonija .
Preporučamo da uvijek dijelite i komentirate materijale TZ-a i svih subjekata dionika koji koriste u objavama destinacijske tagove
Na Vašim web stranicama potrebno je postaviti aktivni link i slične mogućnosti promocije za lokalni TZ i za minimalno 10 destinacijskih partnera koje preporučate našim gostima.
Pravilnim komuniciranjem, postavljanjem destinacijskih tagova i umrežavanjem multipliciramo vidljivost destinacije, koja je u trenutku kada se otvaraju vrata svih destinacija svijeta važnije nego ikada.
Ukoliko tiskate offline materijale, navedena pravila primijenite molimo u potpunosti.
Prezentirajte da ste u vašem poslovanju prihvatili nove norme čistoće, dezinfekciju i primjenu dezinficijensa (kroz detalje, komunicirati prilagođenost novim higijenskim uvjetima) – potrebno dodatno naglasiti.
Unaprijed zahvaljujemo i želimo svima puno uspjeha, okrećemo novu stranicu prilika i izazova u turizmu, iskoristimo ih u potpunosti!
Svibanj 2020 IQM DESTINATION ZLATNA SLAVONIJA
TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA LIPIKA