Eno–gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života, sve je to Slavonija, izbor za one koji žele putovati, bez obzira na krizu, jer mnogo je onih koji uživaju u slobodi koju putovanja pružaju.
Platforma je temeljena na novom strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je obuhvatio homogen i cjelovit prostor u kojemu svaka od pet županija ima svoje specifičnosti. „Turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik.“ – istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam, osvrnuvši se na turističke trendove.
Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički ‘nepotrošeno’ i iskreno. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu ‘in’ i savršeno odgovaraju na te zahtjeve. „Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama.
Primarna funkcija nove web platforme pozitivan je utjecaj na faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju.
Ovdje posjetitelji mogu naći mnoge informacije o cjelokupnoj ponudi Slavonije.